دانلود بازی زیبا و جذاب North vs South 1.0 برای مک
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




دانلود بازی زیبا و جذاب North vs South 1.0 برای مک

 دانلود بازی زیبا و جذاب North vs South 1.0 برای مک

North vs South v1.0 یکی از بازی های جذاب و استراتزیک برای سیستم عامل مک می باشد. در این بازی شما فرماندهی ارتش را عهده دار می باشد. وظیفه شما مبارزه با دشمن و تسخیر و تصاحب آمریکا می باشد. علاوه بر فرماندهی شما باید در حین جنگ مراقب راه زنان مکزیکی و سرخپوستان باشید. در این بازی شما می بایست مسئولیت یکی از یانک ها یا کنفدرات ها را برعهده بگیرید و با استفاده از انها در جنگ پیروز شوید. از قابلیت های کلیدی این بازی گرافیک بالا ، محیط زیبا و کاربرپسند، جذابیت بازی و عدم خستگی گیمر و … می باشد.این بازی برای سیتسم عامل مک نسخه 10.6 و بالاتر می باشد.

down

size

pwd

.: راهنمای نصب :.

فایل Setup.dmg را انتخاب و بر روی ان کلیک کنید ، محتویات نرم افزار در پنجره باز شده را کپی کرده و به پوشه Application انتقال دهید ، بعد از اتمام انتقال نرم افزار بر روی سیستم شما نصب شده است.

برای کرک نرم افزار به این صورت عمل کنید.، ابتدا بر روی فایل Keygen کلیک کرده و منتظر باشید تا پنجره مربوط باز شود، سپس سریال موجود پنجره کیجن را کپی کرده و در قسمت عنوان نرم افزار کلیک کنید و گزینه Register را اتنخاب کنید، طبق مشخصات خواسته شده اطلاعات و سریال نامبر را وارد کنید و سپس اوکی کنید.

در نظر داشته باشید که برخی کیجن ها بطور خودکار اطلاعاتی مانند Username & Email بصورت پیش فرض در انها موجود می باشد که در کرک باید از همان ها استفاده کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 23:11 :: نويسنده : ali